Eerste paar dagen

11 maart 2017 - Woolloomooloo, Australië

Hallo allemaal,

Even een gepuzzel hoe we deze blog kunnen laten werken haha.

Anyhow, we hebben t ontzettend naar ons zin! De eerste dag zijn we naar het opera house en de harbour bridge geweest. Op weg daar naar toe door de botanic gardens geweest waar 'wilde' papagaaien waren! Vond Johnno heeeeel gaaf!

Vandaag zijn we naar Bondi beach geweest en daar een uurtje aan t strand gelegen. Vervolgens zijn we bij een reisbureau binnen geweest en die hebben ons geholpen met het plannen van onze reis. Alle excursies en plandingen zijn geregeld en we gaan een campervan huren!!!!! Dreams do come true! :)

Toen we dit eenmaal geregeld hadden, zijn we de coastwalk (van minimaal 5Kilometer!!!) gaan doen van Bondi naar Coogie beach. Maar de zere voetjes zijn het waard geweest! Heel erg mooi!

Nu lekker met zn tweetjes aan een glas Limonade aan het nagenieten (want het bier is te duur haha) van vandaag.

Maandag gaan we Johnno zijn familie opzoeken en vanaf vrijdag hebben we de campervan! We are very excited!!!