Invisible Dutchies

19 maart 2017 - Bulls Camp Reserve, Australië

Hi mates, How 'r you doing?

Dé ijsbreker in oz; iedereen vraagt het hier dus bij deze. We're all good. Na vorige week een lange vlucht naar Singapore- Sydney gehad te hebben zijn we aangekomen in het hostel middels een toeterende en afsnijdende coureur-melloot in een bus. De eerste paar nachten in het bruisende city center van Sydney met feestende aussies tot diep in de nacht; lovely! Op de eerste avond met een jetlag na dan... verder is het top! Inmiddels Sydney en haar prachtige stranden: het bekende Bondi beach, Coogee beach etc. uitgewoond en de omgeving verkend waaronder een dagtrip naar de prachtige Blue Mountains west of Sydney.

We zijn op bezoek geweest bij Liesje en Peter (de broer van mijn oma(johnno)). Dit was een geweldige treinreis langs de kust richting wollongong en een leuke eerste ontmoeting. We hebben hier een paar relaxte dagen gehad: cockatoos, parrots en kookaburra's voeren in de achtertuin, just another day in paradise! Peter en Liesje hebben ons langs de prachtige stranden en door de mooie omgeving getourd. Een paar goede family stories gedeeld en hiervanuit hebben we het Symbio Wildlife park bezocht met aussie animals. Hier konden we chillen met kangaroo's en heeft Denise finally Koala's gezien: héél bijzonder.

Na 3 dagen zijn we terug gereisd richting Sydney (o.a. by the famous ferry door Sydney harbour) om mijn cousin Wendy(Johnno) and familiy te ontmoeten na een heerlijk- ietswat regenachtig dagje Manley and beach, afsluitend in de Wharf bar met uitzicht op stingrays! Awesome! Aangekomen in Wendy's breathetaking 'beach' house (30 seconden lopen naar Avalon's beach) een heerlijke dinner gehad met wat family stories waaropvolgend een paar geweldige dagen. We voelden ons erg welkom en Wendy and the family zijn ontzettend lieve en leuke mensen! We enjoyed it a lot! Vanuit Wendy's 'beach'house een heerlijke dag in palmbeach gehad met een light house hike!

Na de family ontmoet te hebben heeft Wendy ons gedropt om onze reis voort te zetten met de campervan.
We hebben afgelopen week overigens niks zelf gepland; alle credits aan onze lovely aussie family Peter, Liesje en Wendy!

Helaas schrijven we nu vanuit de camper met ons simpel gekookte pasta omdat het buiten 'tropisch regend' zullen we maar zeggen! Anyways; Australian coast: here we come!

See ya mate!

Johnno&Denise

1. Dinie hartendorp -van dijk:
    19 maart 2017
    Leuk om het nichtje/neef van mijn hart/school vriendin te volgen in het verre Australié, Rie en ik delen al 70 jaar lief en leed vanaf onze schooltijd , dus nu ook jullie reis. Geniet van deze maanden , wij volgen jullie op de voet :)
  2. Kokosnoot:
    19 maart 2017
    Missen jullie nu al! geniet van al het moois daar!
    Dikke kus joeeee
  3. M.fijnaut:
    19 maart 2017
    Ik geniet op afstand mee.
    knuffel Tante Rie.
  4. Alle en wiepie:
    20 maart 2017
    Wat fijn dat jullie zo genieten en prachtige foto's,liefs van ons
  5. Anita:
    24 maart 2017
    Wat een leuke foto's met Skippy
    Geniet van jullie vakantie.
    En Johnno ik ben inmiddels een weekje uit het ziekenhuis en er is niet gesneden.